shebalove

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Clara Nilsson - 17 mars 2012 21:49

Vad tycker ni om den nya headern? Kommentera!

Den blev lite suddig när jag laddade upp den :o Men aja :)

Fotograf: Wilma, redigerad av mig :)  

Av Clara Nilsson - 17 mars 2012 21:20

Jag tycker om snälla killar med humor!! För mig måste en kille ha humor! Det är så tråkigt och man sitter där som en nörd och skrattar åt sina egna skämt medans han sitter som ett frågetecken. Iofs så har jag en ganska konstig humor.

Ska man tala om utseende så är något jag faller för, detta är lite konstigt men, frisyren. Jedward t.ex ;)

 

Av Clara Nilsson - 17 mars 2012 20:52

Hej och förlåt för dåligt med bloggande!!

Iaf så var det dag 5 igår (om jag inte tänker fel nu) men jag missade det så jag gör ''Dag 5'' nu :)

Dag 5:


Hmm...vad jag vill ha mest av allt annat just nu? Enkelt. Det är inte någon ''sak'' jag vill ha, typ en ny kamera, massa märkeskläder eller en lyxig utlandsresa. Det jag skulle vilja, mest i hela världen, är att min hund Saba kunde leva lika länge som jag och att min kanin Baloo som dog av cancer för några månader sen levde fortfarande.

 

♥Baloo♥


   

Saba♥ Saba ligger just nu i min säng och snarkar ^^

Här är jag:


Hej! Jag heter Clara, är 14 år och bor i Sverige. I min blogg får ni följa med i min vardag som handlar om mig, kompisar, shopping och lite till :)

Fråga mig något ^^

1 besvarad fråga

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Läser du min blogg ofta?
 Ibland
 Varje dag
 Någon gång i veckan
 Aldrig. :

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Letar du efter något? Sök här:

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards