shebalove

Alla inlägg under mars 2012

Av Clara Nilsson - 30 mars 2012 19:50

Blääh. Har ni någonsin när ni har varit förkylda haft känslan att det typ är massa gröt i halsen så man knappt kan andas och dessutom är munnen överfylld av saliv så man måste springa och spotta hela tiden? Herrejesus vilken lång mening.

Har inte gjort så mycket annat än att ligga i sängen idag. Sett Aristocats också :3 

 

Åh, den är så söt!! En av de bästa filmer man kollade på som liten. Gamle ättiksgurkan Edgar. Lol.

Ska kanske se Tintin (på engelska  ) ikväll  med familjen. Aja, är ju iaf Tintin :D 

Av Clara Nilsson - 29 mars 2012 14:41


Fotograf: Wilma  


Av Clara Nilsson - 29 mars 2012 13:57

Bläääh...hatar att vara sjuk. På Malins födelsedag också. Grattis Malin!!

Igår, min reaktion när jag hörde brevbäraren lägga ner något som var tyngre än bara ett brev i brevlådan:

 

När jag såg att det var Tintin:

 


Av Clara Nilsson - 28 mars 2012 12:53

 

Bild från Google

Av Clara Nilsson - 25 mars 2012 16:13

Hejssan! Förlåt för dålig uppdatering, har inte haft ork/tid att blogga.

Ifredags åkte jag till stan för att hämta Saba hos mormor, sen hem. Hade en skön lugn hemmakväll med Saba :)

Låg mest å tittade på film. På lördagen gick jag långpromenad med Saba. Anteckna tack. Åt middag med mormor; sushi :3 Skulle sova över hos Amanda med Saga på kvällen så det blev lite stressigt hem för att packa. Vi såg Tintin. Jag dog lite då och då. Den är så bra. Iaf så har jag varit i stan och handlat lite idag:

 

Saba som står på mitt skrivbord.

  

ISvamp från Häst & Hund HusetI 15:-I Har på bilden klippt isär den i tre delar :)

 

IRyktborste: Häst & Hund HusetI 60:-I

 

Samma som där uppe --^

  

IHovkrats: Häst & Hund Huset I 30:- I

   

I Någon slags hundgodis i form av en varmkorvI 5:- I

 

I Bikiniöverdel: Gina TricotI 79:- I

Av Clara Nilsson - 22 mars 2012 22:23

Hejssan! Kollar bara om det går att blogg med min mobil :D

Av Clara Nilsson - 22 mars 2012 16:19

 

Tjeenare! Ska snart sticka till skötarkursen och prata om hästens delar. :3

Närmaste timmarnas outfit --^ Sitter just nu och chattar med Maya♥  Hon har kommit på att Danny Saucedo (stavning?) heter Danny Sås Do. If you know what I mean ;) 

Av Clara Nilsson - 21 mars 2012 18:41

Jag är så lkwehngweftuycinnnnnnnoqx2 glad just nu!! Varför?

1. När jag kom hem såg jag ett paket i hallen till mig. Det var ett nytt ridspö som jag vunnit i en tävling!! :D

2. Efter två timmars ridning i J2 och J3 (min riktiga grupp) så kom min ridlärare fram till mig och frågade om jag skulle vilja börja i en ny svårare grupp!! Typ J4!!! JHSDGIJOMDILQSGJIO,QIJDGOÖKQW3RGJL var typ mitt svar och jag kan bara tänka mig mitt ansikte i det ögonblicket! Jagärsåglad. Trololololol. Hon sa att det var väldigt speciellt ;)





Nu är jag inte glad för min dator vill inte ladda upp någon bild.

Får bli en gammal.


Kommer typ se ut såhär hela veckan...  

Här är jag:


Hej! Jag heter Clara, är 14 år och bor i Sverige. I min blogg får ni följa med i min vardag som handlar om mig, kompisar, shopping och lite till :)

Fråga mig något ^^

1 besvarad fråga

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Läser du min blogg ofta?
 Ibland
 Varje dag
 Någon gång i veckan
 Aldrig. :

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Letar du efter något? Sök här:

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards