shebalove

Alla inlägg under februari 2012

Av Clara Nilsson - 29 februari 2012 23:05

Hej! Har just kollat på ''Bridesmaids''. Sjukt bra film! Förtom en scen när typ hela scenen var...spyor...typ.

Ni vet, min magsjukefobi. Klarar inte av sånt så jag sprang iväg ^^

Imorgon åker jag till landet så det kanske blir lite mindre bloggning då. Men! Jag ska göra några tidsinställda

inlägg ;) Ska fota mycket på landet så ni får se bilder sen! ♥ Nu ska jag packa till imorrn och sen sova.

 

Rätt så gammal bild. Eller ja, i höstas :) Ses! ♥

 

Av Clara Nilsson - 29 februari 2012 19:58

Puh, hemma från två timmars ridning med Magnum ♥ 

Gick ovanligt bra :) Sitter just nu och äter magnum (glassen!!!!)

Ska typ kolla på en film nu med familjen. Ses!

 

Av Clara Nilsson - 29 februari 2012 12:09

Kommer sakna dig Belle ♥

 

Av Clara Nilsson - 29 februari 2012 11:50

 

Av Clara Nilsson - 29 februari 2012 11:16

Hej! ♥

2 minuter till så  ska jag ta bort ansiktsmasken ;) Vaknade extra tidigt idag; 10.10 :P

Ska snart gå och koka nudlar till lunch och sen blir det två timmars ridning!

Dog lite imorse när min syrra berättade att det är Glee-paus på 7 veckor nu!! Jag som hade taggat för att

veta vad som hände idag!! Bajs. Ska försöka få upp lite bilder på bloggen på de kläderna jag köpte i tisdag idag.

(det där blev en sjukt konstig mening) Juste, har en fråga till er!

Vad vill ni att jag ska blogga mer/mindre om?

Skriv en kommentar! :) Nu ska jag gå och ta bort ansiktsmasken. Ses!

 

Av Clara Nilsson - 28 februari 2012 22:08

Haha, satt och kollade på gamla Glee-klipp x)

Av Clara Nilsson - 28 februari 2012 21:35

Heej!

Idag har jag hunnit med mycket känns det som ;) Även fast jag...vaknade...klockan ett...

Iaf så åkte jag in till stan för tt köpa ansiktsskrubb och ansiktsMask. (har hört allt för många som säger ansiktssmask)

Hoppas den är bra ^^

Yeees, min fot har somnat...      

Sen åkte jag hem, städade mitt rum på ca 40 min (yeah) och sen kom Sophie och hennes kanin Molly :)

*och nu vill inte min stenhög till dator ladda upp en bild på Molly*


På kvällen åkte jag och min familj till en resturang som heter Wagamama. Typ japansk mat där...eller nåt.

Var i allafall jättegott! :) Lite mobilkort:

   

   

Här är jag:


Hej! Jag heter Clara, är 14 år och bor i Sverige. I min blogg får ni följa med i min vardag som handlar om mig, kompisar, shopping och lite till :)

Fråga mig något ^^

1 besvarad fråga

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Läser du min blogg ofta?
 Ibland
 Varje dag
 Någon gång i veckan
 Aldrig. :

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Letar du efter något? Sök här:

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards