shebalove

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Clara Nilsson - 13 februari 2012 19:36

Hejssan hejssan!

Som ni kanske (inte) vet har jag hyperfobi för magsjukan. Seriöst. 

Jag kan verkligen inte vara med en person som mår lite illa eller känner någon som är/harvarit magsjuk.

Och för att göra saken bättre, NOT, så har typ hela min syrras dagis fått magsjukan. Jag kommer vara orolig

i månader. När jag hade magsjukan förra året var jag rädd i...fortfarande orolig för att få magsjuka :/

Iaf så har jag en jättesvår franskaläxa till imorrn. Kan lite, hehee...  Nu måste jag öva lite till och juste,fan, svenskaläxa. Kanske bloggar lite mer ikväll, men inte så troligt :) 

Tidigare månad - Senare månad

Här är jag:


Hej! Jag heter Clara, är 14 år och bor i Sverige. I min blogg får ni följa med i min vardag som handlar om mig, kompisar, shopping och lite till :)

Fråga mig något ^^

1 besvarad fråga

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Läser du min blogg ofta?
 Ibland
 Varje dag
 Någon gång i veckan
 Aldrig. :

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Letar du efter något? Sök här:

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards