shebalove

Alla inlägg den 12 mars 2012

LOL

Av Clara Nilsson - 12 mars 2012 21:47

Har en rolig konversation med Lisa på facebook om majs som tar över vrlden... loool XD

Av Clara Nilsson - 12 mars 2012 21:03

En person jag vill träffa just nu är Maya! Vi träffades för första gången på ett ridläger 2011! 

Hon är jätterolig att vara med och är jättesnäll :3


En till person jag vill träffa just nu är en av mina absolut bästa kompisar Emma!! Det var ca.1,5 år sen hon flyttade tillbaks till Finland och vi har inte setts sen dess!!

(Naaaah, älskar den här bilden!!!!)    

Av Clara Nilsson - 12 mars 2012 20:45

Hejssan! Idag efter skolan gick jag, Malin (Malien) och Alice hem till Malin :D Hade skitkul och stekte pannkakor!

   

Yummy!! Det blev jättegott! (det var Alice som stekte pannkakorna medans jag tog foton åt Malin på instagram, och hör och häpna, fick ca.60 likes) Foton av: Mig







   

Satt  och flummade gaaaanska mycket! Foton av: Mig

   

Första bilden: Alice redo att äta...ehh...Malin ;) Andra bilden: Alice och Malin som gör smet :) Foton av: Mig

   

Sen gick vi ut i trädgården där Malin klättrade upp på taket på träkojan x) Foton av: Mig

   

Malin som först klättrar i träd och sen snodde vi Malins lillasysters cykel och cyklade omkring på den. Malin hade väldigt kul, jag och Alice med!! Foton av: Mig

   

Jag som flummar runt och gör en konstig min?? Efter att vi hade tröttnat på cykeln s tog vi fram ett skottkärra. Lol. 

Vi åkte runt i den ett tag.  Foton av: Malin

   

haha, jag var skiträdd när Alice körde mig i skottkärran xD Tog en massa kort på Malins katt Max också :3 Älskar Max! Eller Mask som jag kallar honom!! Foton av: jag: Malin, Max:Jag 

   

Ännu fler bilder på söta Max!

       Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaax!!

Efter ett tag fick Alice en allergisk reaktion mot något :/ Vi vet inte mot vad men hon åkte hem efter ett tag :( 

Lite senare kom Saga som hann vara där i en kvart innan jag var tvungen att gå hem å göra läxor...


Ses!! :)

Av Clara Nilsson - 12 mars 2012 19:12

Okej, jag måste va ärlig.

Jag har en superstor hemlighet att berätta för er. Den handlar om en seriös sak..

Haha jk. Det e Saga som skriver. Clara är ett dumhuve och glömde att logga ut... LOL

Aja nu har Clara gått och jag och Malin gör "läxor". Elr det e mer så att vi sitter och lyssnar på musik.

Jag va med Amanda och Elsa idag eftersom jag frågade Malin om vi kunde göra nått men hon mobbade mig... ):

HEJ CLARA NÄR DU SER DET HÄR btw.


Love, Clara (saga egentligen)

Här är jag:


Hej! Jag heter Clara, är 14 år och bor i Sverige. I min blogg får ni följa med i min vardag som handlar om mig, kompisar, shopping och lite till :)

Fråga mig något ^^

1 besvarad fråga

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Läser du min blogg ofta?
 Ibland
 Varje dag
 Någon gång i veckan
 Aldrig. :

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Letar du efter något? Sök här:

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards