shebalove

Direktlänk till inlägg 1 maj 2012

Sommaren/Ridlägret 2011

Av Clara Nilsson - 1 maj 2012 21:03

Åhh...bästa sommaren ever. Den var så bäst!

Det jag mest tänker på är ridlägret. Ett enda ord; bäst!! ❤ Kompisarna, maten, ledarna och såklart hästarna!

Jag kommer ihåg första natten där, jag låg och ångrade mig att jag hade åkt dit. 30 pers man inte känner + ledare och så hade man fått en häst man inte visste ett skit om! Kanske var typ en gladiatorhäst! Nästa dag när jag vaknade var allting...japp, bäst. Hela veckan dansade jag på rosa moln och alla hästar hade enhörningshorn i pannan. Nej men det blev den bästa veckan i hela mitt liv!

 


Hanna p å väg till hagen :)^

 

En suddig bild på stallet ^

   

Nathalie och hennes häst Natan <33 ^(varför vill inte bilden hamna rätt!?!?)

 

Ännu en bild åt fel håll :( Men det är i allafall fina Sandra som hoppar där ^ :3

 

Jag som brer en macka och ser allmänt sur ut ^ Haha, visste inte att Nathalie tog bild!

Satt typ å drogade lakris och chips den veckan ❤ ^

 

Fina lilla Gilbert ^


Efter ridlägret seglade jag en vecka med Erika :)

 

Länge sen eller vad!? ^ Ge mig tillbaka mitt hår :(

     

Och så måste ju min kära hund vara med ❤❤

  

 
 
Hanna som hade Munin

Hanna som hade Munin

3 maj 2012 07:26

Hej Clara!
Det är jag Hanna här, den där lilla tjejen på första bilden! XD
Måste bara säga hur mycket jag har förändrats i utseendet! Nu är jag ju 12...
Kommer du till ridläger 4 i sommar? Jag kommer!!!
Hoppas vi ses, jag saknar dig! :)

http://Hannishhastar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Clara Nilsson - 2 september 2012 14:17

Hej! Numera hittar ni mig på  http://shebalove.blogg.se/ ...

Av Clara Nilsson - 5 juni 2012 21:43


Hahaha jag vet inte varför jag lägger upp det här. Mest för att jag och Alice är så hilma konstiga. Så, luta er tillbaka och bara njut av (Alice inflikar: ''förnedring'') detta videoklipp ;) ...

Av Clara Nilsson - 27 maj 2012 12:09


Hej! Förlåt att jag inte bloggade igår men dagen blev inte alls som jag tänkt mig! Hade ju tänkt ligga hemma och kolla på film hela dagen men så blev det verkligen inte. Tänkte blogga om det senare idag!   ...

Av Clara Nilsson - 24 maj 2012 19:35


Hej! Var ute och sprang ett tag nyss :) Gick ganska bra! Idag, efter skolan, har jag tagit det ganska lugnt. Gjort lite läxor och mest slappat. Nu ska jag fortsätta gör a läxor. Usch.   ...

Av Clara Nilsson - 23 maj 2012 22:23


Hej! Ni kanske undrar varför jag är så dålig på att blogga just nu? Det är ofc skolan. Så himla mycket just nu att jag inte ens själv vet hur jag ska klara av det. I helgen ska jag bara ta det lugnt och blogga jättemycket! ❤ Sommarl...

Här är jag:


Hej! Jag heter Clara, är 14 år och bor i Sverige. I min blogg får ni följa med i min vardag som handlar om mig, kompisar, shopping och lite till :)

Fråga mig något ^^

1 besvarad fråga

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Läser du min blogg ofta?
 Ibland
 Varje dag
 Någon gång i veckan
 Aldrig. :

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Letar du efter något? Sök här:

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards