shebalove

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Clara Nilsson - 11 maj 2012 22:57

Blä. Dåligt gick det. Tror jag. 

Här är min egen lilla förklaring om hur jag känner mig vid ett franskaprov:


När vi får reda på att vi ska ha prov:

 


När mamma förhör mig inför provet:

 


När fröken går igenom vad vi ska kunna till provet:






När man ser första frågan på provet:

   


Hur alla beskriver en efter provet:

 


Såhär var hela min senaste vecka.

Av Clara Nilsson - 11 maj 2012 22:48

Åherrejesus. 

Hade skrivit ett jättelångt inlägg och så raderas allt.

I alla fall så har jag varit i stallet med Hilda idag och mockat och skött på Leo. :)

Men innan det var jag i stan med Sophie och Emma för att köpa *********** ;)

Har en liten ''hemlis'' som ni kommer få veta mer om imorrn. Kommer antagligen vara med Emma, Sophie,

Molly och *****  imorrn också! Nu ikväll träffade jag Wilma och Zid! Zid är Wilmas nya hund som hon fick för

ca 2 timmar sen. Han är väldigt...glad. Haha, han var den vildaste hund jag någonsin träffat, men så är han ju bara

7 månader också :3 Söt var han iaf!

   

Sophie :D  

Här är jag:


Hej! Jag heter Clara, är 14 år och bor i Sverige. I min blogg får ni följa med i min vardag som handlar om mig, kompisar, shopping och lite till :)

Fråga mig något ^^

1 besvarad fråga

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Läser du min blogg ofta?
 Ibland
 Varje dag
 Någon gång i veckan
 Aldrig. :

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Letar du efter något? Sök här:

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate

Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards